2010. december 13., hétfő

Karira

Köszönöm a lehetőséget, kedves Álomtej !

Kedves Télapó ! (vagy Univerzum?)

na most azt szeretném, hogy jöjjön vissza a post-om, ami elszállt az előbb.
Na jó, megpróbálom rekonstruálni, aztán rohanok a konyhaszoliba

Gyorsan írok, mert lassan újévi lesz a listám, bár úgy sem rossz.

Tehát, elsősorban kérem vissza az Anyukámat, akinek fogtam a kezét a zsúfolt kisföldalattin, ahol nagyon-nagy volt a tömeg, de Anyukámnak "ANYA illata" volt, aztán a szombat délutánt, amikor oldalast sütött a kis piros tepsiben, és én a hátamat a radiátornak támasztva ültem a sámlin... és mindent átitatott a meleg, fokhagymás hús illata. Aztán Apukámat is kérem vissza, aki papírforgót csinált nekem (kérem azt is vissza), ami a Kazár utcai kis vaskályhánkon egy krumpliba szúrva forgott hideg téli estén, és szeretném a tenyerembe a simogatást vissza. (Idős korában is szerettem nagyon megsimogatni Őt..)
Szeretném ha megmaradna a memóriám (ami nagyon jó, vigyázzatok !!!! ) és így örökké tudok emlékezni a hangjukra és ezekre a boldog napokra...
Kérem aztán a karácsonyfadíszt, amit Maka készített selyempapírból, a térbeli csillag tüskéin színes sztaniolok csillogtak, melyek a titkos dobozában lapultak kisimítgatva és várták a tűhegyes ceruzát ami hegyén kis kúpokká. formálódtak Jaj ha visszakaphatnám, ez lenne a fenyőnkön a CSÚCS !!!!!!
Aztán kérem vissza a nyakbalógó kis köves órámat, szeretném vissza a versenysúlyomat (saccperkábé 50 kg), aztán szeretnék mézi kiszúrót, ILOVELOVE parfümöt, azt szeretném ha az úttestekre sosem esne hó, mert a mesebeli tájat nagyon szeretem, de az úttest az csak legyen száraz, és fekete...
Szeretném a régi munkahelyemet is vissza varázsütésre, ahová jó volt menni dolgozni, na ez már igen nehéz több mint 800 kollégával.
A szerelmes mosolyt és a romantikát F-tól nem vesztettem el, így annak csak a folytatását kérem jövőre is, de azokat a délutánokat szeretném, amikor órákig terveztük hogy majd milyen lesz az életünk ha gyerekeink lesznek.
Szeretnék forró napsütést, tengercsobogást, leánderillatot, évezredes fényes köveken cipőkopogást, fényes, édes paradicsomot, kávézó-zajokat, meleg szelet, nyugalmat, örömzenéket hallgatni az utcán...... (no ez hol is lehet?????????)
Szeretnék itthon gyerekzsivajt, nevetést, sok közös játékot, kanálcsörgést, sok mosogatnivalót (tehát akkor biztosan volt mit enni is !)

Aztán legfőképp egészséget szeretnék a családom MINDEN tagjának és mindenkinek akit szeretek, és hogy teljesüljön minden (jó) kívánságuk !
De az is tök jó lesz, ha csak az enyém teljesül, végül is ez épp rendben lesz így is. (ide egy kacsintó smile)

Sajnos nem tudom újabb 7 blogtársamnak küldeni tovább én sem, (mert már szinte mindenki megkapta) de a két lánykámnak mindenképp: Életakonyhában és LOCAPO

És persze szeretném olvasni én is a nem blogozó, csak olvasóim listáját is, akár itt is kommentben.

Nagy László: -
ADJON AZ ISTEN


Adjon az Isten
szerencsét,
szerelmet, forró
kemencét,
üres vékámba
gabonát,
árva kezembe
parolát,
lámpámba lángot,
ne kelljen
korán az ágyra
hevernem,

kérdésre választ
õ küldjön,
hogy hitem széjjel
ne düljön,
adjon az Isten
fényeket,
temetõk helyett
életet --
nekem a kérés
nagy szégyen,
adjon ugyis, ha
nem kérem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????