2010. november 22., hétfő

sűrű napok

No.
Pénteken É. kettesben volt Pöttömmel, mert Apa szerzett vmi alkalmi munkát, így én dél felé megérkeztem az ebéddel, együtt ettünk, aztán készítettem egy színes, illatos, csili-vili táblázatocskát a Pöttöm fejlődésének nyomonkövetésére (az 1977-ben kiadott, általam már jól telefirkált régi kis könyvecske mintájára, amit megőríztem, és most jól is jött)
Sajnos a szopi nem megy valami jól, és a tejcsi is fogyóban, így újabb szerrel bővült a repertoár, a MOREMILK nevű szerrel. (Közben mára kiderült, ez sem hat nagyon)
Pöttömből nem sokat láttam, főleg aludt, de azért próbáltam én is ébresztgetni az illatos kis csomagocskát.....
4-kor elrohantam az usziba a Miniért, közben szermányoltam neki egy kis rossmann-os papírkoronát, majd együtt lidl és hazavittem őket.
Szombaton reggel elszaladtunk É-ékhez, elvittük a karton tejcsit és a vizet, a 2 db szőnyegünket (mert tőlük ma viszik el tisztítani az övéket, hát vigyék el ezeket is), a lesikált kis kádat, az ajándékokat Pöttöm névnapjára és elhoztuk tölteni az aksijukat mert az meg kell már ma este a kocsiba, de legkésőbb csütörtökön biztos, amikor a szemklinikára kell majd vinni a Pöttömöt.
Túl sokat a gyerekből nem láttunk, csak azt hogy szuszog az ágyában.
A délutánt azzal töltöttük, hogy vettünk a teszveszen egy több funkciós babakocsit, (remélve hogy beindul az unoka áradat) amit ma-holnap visznek majd ki nekik .
Vasárnap végre elkezdtem vasalni, majd együtt ettünk Kicsikkel a sugiban, aztán Mini nálunk aludt, és délután már eléggé el nem ítélhető módon nem folytattam a vasalást. (úgyis pulcsis idő jön....)
Ma du. viszem vissza az aksit aztán F-val mi vigyázunk Pöttömre, majd fürdetünk és etetünk, mert ma van 6-kor az ujraélesztő tanfolyam, oda mennek az új szülők.
Tahát sztem jó ha 8-ra hazaérünk.
Ami a nem jó, hogy minden küzdelem ellenére, elapadóban a tej, már kellett tápszer pótlás aminek nagy hasfájás és hasmenés lett a vége. Sajnos Pöttöm a hazajövetele óta fogyott 3 dekát, és nagyon nehéz felébreszteni.
A doktornéni szerint lehet h vaspótlás lesz szükséges. (sajnos külföldön van a héten)
Ma délelőtt megy majd a védőnő, kiváncsi leszek mit mond erre a súlyvesztésre.
tehát, ezek a hírek, képek szerintem holnap lesznek, mert ma biztosan fotózunk majd !!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????