2010. október 22., péntek

bad morning

Előzmény előzménye, hogy bedöglött a kvfőzőnk, így egy hiper-szuper kis olasz kotyogóban főzünk kv-t (kicsiktől kaptam a szülinapomra), lehet h ennek köszönhetően jó kis hasgörcsöm keletkezett ma reggel, talán más a technológia mint a kvgépünk, vagy lehet h a tegnapi határtalan saláta fogyasztás okozta.
Szóval, a következők történtek.
Korábban keltünk, negyed 6-kor, fél7-kor otthonról eljöttünk a MI autónkkal, én közben mélyeket lélegezve tűrtem a görcsöket, és próbáltam másra gondolni (mint anno a műtétek előtt) , F. elvitt minket az É. autójáig, amibe átültünk É-vel, F. megvárta hogy elindul-e, aztán mi átzötyögtünk az SZTK-hoz, ahol kivártuk hogy percre pontosan 7-kor kinyitották a rendelőt, fellifteztünk a laborhoz, sikerült rögtön az ablak mellé leülni, én sóhajtozva gyűrtem a görcsöket. fél8-ra jó nagy sor lett már, de kinyitották az ablakot, É. beadta a lapokat, a fejemben már íródott a pozitív post végre-valahára...... aztán hallottam hogy É. kérdezi: ez komoly???????
MA NEM VESZNEK VÉRT VÉRCSOPORTHOZ ÉS ELLENANYAGHOZ !!!!!!! :( csak H-CS !
PS: tegnap megkérdeztem a háziorvosát hogy mikor lesz készen a lelet, mert azt terveztem, ha szerdán úgyis jönni kell az UH-ra, akkor aznapra időzítem a labort is, hogy ne rángassam É-t feleslegesen a fekvésvől. Erre kaptam a tanácsot, hogy már ma reggel jöjjünk, mert soká lesz kész. A labor különben azt mondta, hogy 2. nap.
Így eloldalogtunk a hosszú sor mellett, É-t hazavittem a kocsijával a még kicsit lakhatatlan lakásába, ahol ledőlhet az ágyra, megkapta a meg nem evett reggelijét, és bejöttem dolgozni. majd rendelünk vmi ebédet, és majd ebéd után hazamegyünk az ő kocsijával, közben majd be kell ugranom vhová 1-2 ezt-azt venni, mert holnap minden zárva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????