2010. augusztus 16., hétfő

pötyögök

végre pár sort....
Nehéz 2 héten vagyok megint túl, és "ma megkezdték a kopogtatócédulák postázását" mondta be a rádió, ami azt jelenti hogy kis lélegzethez jutok.
Sikerült a különmunkára jelentkező kollégáim közül egy ritka gyenge és szerintem nem teljesen 100-as kolleginát is beválasztanom, mondjuk a neve még nem mondott semmit, eddig nem jelentkezett, hát gondoltam, most jöjjön.
Teljesen tönkretette a délutános csapatot, az 5főből mindenkit magára haragított, így volt egy nap amikor inkább hazaküldtem délután negyed 5-kor minthogy az este 10-ig tartó műszakot tönkretegye.
Elmondása szerint sok nyelvet beszél, leginkább oroszul, részt vett a szputnyik programban, gépészmérnök is, (akkor miért is nálunk dolgozik a legvacakabb munkakörben????) és polihisztor persze, és az ufo-k átvették a gépét, rángatják a kurzort, és átírták a telefonszámait a nyilvántartásaiban csupa nullára...
Úgy 50 körüli, kritikán aluli frizurával (szürke hát középig érő haj) és öltözékkel - konkrétan cicanadrág, vagy piaci OTTHONKA (!), melltartó nuku, ujjatlan, mélyen dekoltált top, ami sztem 80 kg felül nem annyira előnyös és szexi, mindezek mellett belép az intim zónámba a hölgy és nagggyyyooonnn hangos..... - csak úgy ízelítőnek szántam.
Annyira mély nyomokat hagyott a társaiban és bennem is, hogy egy biztos..... ÉN nem fogom többé munkára kiválasztani... és veszélyességi pótlékot is kérek !

Most ezen a héten a 4 nap pihi, (ebből ma reggel a soros szervíz volt az autóval, így keltem is szokásosan), aztán majd 2 hét munka megint, és szeptember elejétől indulunk nyaralni ide 2 hétre, de most kocsival, mert biztosabbnak gondoltuk az utazásunkat ha nem vagyunk kiszolgáltatva egy esetleges újabb vulkános légiszünetnek.

Kicsiék a Balcsin voltak közben 5 nap 4 éjszakát, Mininek kezd akadémikussá fejlődni a szókincse, :):):) csak ámulunk és bámulunk..... Most épp másik nagyszülőknél Apjával szombat óta, holnap majd várjuk őket a keletiben... (Anyja dolgozik, mert a Földön nincs elég szabi egy kisgyerekhez ha még a bölcsi is zárva)

P. készül haza 2 hét szabira, aznap érkezik amikor mi megyünk, így csak a skype marad majd, viszont É mellett lesz majd, ami már nagyon rájuk fér, és a mini kis lakást is elő kell készíteni az átalakításra, mert halaszthatatlanul babaszoba kell, ami persze egy varázslat lesz az összesen 32 nm-es stúdió lakásban..
MiniME-ről holnap újabb UH készül majd, mert "A" Doktor már rendel, kiváncsi leszek mit szól az elmúlt viharos eseményekhez....

Ünneplések is lesznek, lányoknak fejben már kész a szülinapi torta !!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????