2010. július 16., péntek

jaj

pont mára terveztem, hogy legalább annyi életjelet adok magunkról, hogy annyi minden történik hogy azért nem tudok írni, semmi pánik...

de lett mégis.
a reggeli készülődésünkbe csörgött be a 18-19 hetes kismamink hogy baj van, vvvééééérrrrrrrrrrrzzzzzziiiiiiikkkkkkkkkkkkk !

Mint őrült ki letépte láncát be az autóba, aztán a hivatalba, ahol már ott állt a kapuban, és a szakadó esőben rohantunk a közeli István kh-ba,ahová kb. 3/4 7-re értünk, jelzem még egy óra múlva is folyt rólam a víz.
Ott fel az osztályra, ahonnan leküldtek az ambulanciára, de még hallottam hogy felhívták "Danit" h jöjjön le, itt van egy vérző kismama.
Aztán lent a tömeg, egy másik hasonló kismami, 2 orvos is, de egyik "vészhelyzetes" kismamit sem vizsgálta meg senki.
Közben többször szóltunk már, így a másik kismamit egyszercsak mégis behívták, és nagysokára egy UH után elengedték, de az én kislányom még nem került sorra. Egyszer-kétszer felment az osztályra érdeklődni, én is később felmentem, hogy legalább vegyek vmi innivalót mert az ájulás kerülgetett, mikor Dani előkerült, lejött, szólt neki a nővér h itt a kismami, de aztán sarkon fordult és elcsattogott a papucsában.
A várakozók szenvedése folytatódott, nekem a vérnyomásom kezdett az egekbe szökni, majd a kedves antipatikus nővért kissé emelt hangon kérdeztem meg h mennyi remény van arra h a vérző kismamát valaki megvizsgálja? mert ez szerintem így 2,5 óra múltán elég botrányos ! de ő szólt. mondta, erre én igen parancsolóan megkértem hogy akkor SZÓLJON MEGINT, ÉS MEGINT ÉS MEGINT, mert nem hiszem el h 2,5 órának kellett már eltelnie és nem jött senki. (szerintem nem szólt mindezidáig senkinek)
Felment az osztályra, és visszafelé odavetette h majd egyszercsak jön valaki.
fél óra múlva tényleg jött is, de nem volt benne köszönet, É-t leb@szta h miért ide jött, miért van szabin az orvosa, és elálló félben van a vérzés, akkor meg mit akar, stb, aztán elküldte a terhesambulanciára h majd ott kiállítják az ambuláns lapot, amelyen egyébként fenyegető vetélés szerepel. Egyébként ott csinálják az UH-t, CTG-t is.
Na a papír is elkészült, reménykedtünk h legalább egy qva UH-t csinál vki, hátha megtudjuk mi történik odabent, de NEM !!!!!! Majd csütörtökön találkozunk, (akkor lesz a 20 hetes genetikai) és nagyjából kidobtak minket.
Aztán pont jött a villamos, és É. elment vele a rendelőbe, én már be a hivatalba így fél11 körül.... (3,5 óra, szupppperrrrrrrrrr)
A rendelőben a főorvos volt, aki az ambuláns lap láttán dührohamot kapott, felhívta a kh-i orvost és leteremtette mint a pengős malacot, hogy mi az h még a minimális protokollt sem csinálja meg a vérző kismamánál, és így tovább...
É-nek pihenést és MG-t javasolt, és majd kéri vissza a genetikai UH lelettel csütörtökön. Egyébként MiniMe jól van, a mélyen tapadó lepény okozhatta a vérzést.

Ja, és persze kérdezték a KH-ban h ki az orvosa, mikor mondta h ki, akkor azt mondta a nővér: jaaaaa, akkor SENKI !!!!!!
Ezt pedig nem tudom mire vélni, mert sajnos az ÉN doktorom neve nincs kiírva a kh-i orvosok közé...
Mit jelenthet ez?
24-éig szabadságon van (ez 6 hét volt), sürgősen meg kell majd kérdezni h mi a helyzet? Vezet szülést?
NEM ÉRTEM.

Ha nem, most kit kérjünk fel? még van több mint 20 hét hátra. Ki veszi át É-t 20 hetesen?

Lehet hogy ha reggel bemondtunk volna valami bűvös nevet, akkor nem vagyunk ott több mint 3 órát és UH is készül????????????????
Ez persze csak kombináció......

2 megjegyzés:

  1. Hát nem ismersz valakit, aki hat évig nőgyógyásznak készült és temérdek barátja van? Hívj fel...

    G

    VálaszTörlés
  2. remélem én is a temérdek része vagyok !!!! ;) :):)

    oksa, addig is e-mail ment....

    pussszz

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????