2010. május 27., csütörtök

véresen komoly


a találós kérdés:
Ki mire gondol, amikor épp beér a klotyóba reggel, és visszapillantva a porcelánba, sokkot kap a véres látványtól????
Én, így 1 db nőgyógyászati és 3 db bélműtét után, NEM ARRA gondoltam, hogy egy kedves kollegina a klotyóba dobta a tampont, (valszínű még este, takarítás után, vagy előttem 5 perccel) amiből sikerült kioldódnia az anyagnak.... :(
G-t majdnem hívtam, T. ma egész nap műtött, (erről a helyszínen kaptam infót) a nődokihoz csak 7-ére van időpontom.....
Még szerencse hogy nem, áááááááááááááá, nem vagyok hipochonder.
A negatív IQ-val megáldott, összes kolleginámnak szép, horroros álmokat kívánok !!!!!
UFF.

2 megjegyzés:

  1. Skociabol, net mentes videkrol sajnos nehezen segitettem volna, de szeretnem tudni igy utolag mi volt, hatha meg tudok segiteni.

    VálaszTörlés
  2. köszi-köszi-köszi ! szerencsére tényleg SEMMI, így a tamponos variáció maradt....
    Húúúúúúúúúúúúú, de irigyellek a Skócia miatt... a Highlander McLeod-nak üdv !!!!!!!!! és az a szép zöld gyep..... puuuuuuuuuuuuusssssssssssssssszzzzzzz

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????