2010. március 31., szerda

jelentem

ma délelőtt szív UH-on voltam, azután terheléses EKG-n.
Az UH szerint semmi kóros, kb 20 éves egészséges felnőtt leletének felel meg az enyém, majd a terhelésest 98 %-ig teljesítettem, akkor azért hagytam abba mert a műtéti hegeim már fájdogáltak kicsit.
Majd megyek még nyaki UH-ra is, csak hogy "az is meglegyen" :)
Múltkor a csontritkulás vizsgálati leleltem is javult a 2 évvel ezelőttihez képest...

Anyukám mondta mindig: 30 éves koromra kihullik majd a hajam, ha nem hordok sapkát. Nem hordtam.
Mondtam én, hogy nem vagyok még 30.... :):):)
Ja igen, és a fodrászt is hívnom kellene !!!!!
És nem vagyok normális sem, mert aztán visszajöttem a munkahelyemre !!!
Most akkor orvosi eset vagyok mégis????????????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????