2010. február 24., szerda

írhattam volna

múlt hétfőn hogy Kicsit hazavittem a melóhelyéről délben mert megtámadta egy vírus a bendőjét, úgymint le is fektette a padlóra, majd a nagy fehér porcelánra és elé kényszerítette, és nem is hagyta mindezt abba a szenya, mert a család másik felnőtt tagja is áldozatul esett.... (szerencsére Mini nem...)
Aztán írhattam volna hogy telt múlt az idő és vasárnapi sétánk alatt már úgy éreztem "Alien" van a hasamban (különben néha úgy is néz ki a sztóma heg, nagy vándorlás van alatta) és aztán én is áldozatot mutattam be a nagy fehérnek.
Majd az éjszaka qva sz@r volt, izomfájdalmakkal, hidegrázással és a 7főt itthon töltöttem, csak úgy megszokásból megmértem a hőm és 38,8, (alapból max 36 szokott lenni) ami egy algo-ra délutánra 38 alá ment.
Majd kedd reggel 37,6, így ismét a klotyó intim zónájában maradtam, de délutánra minden rohamosan javult, így ma reggel már láztalanul, pirosodó nyelvvel (pfujjj milyen volt, ne akard tudni) dolgozni, de tekintettel a sápadságomra a főnököm hazaengedett (előbb persze kért egy banális szívességet, semmi komoly, :) csak informatika.....) így ma itthon ettem meg a vasárnap óta első leveskémet (hétfő 1 db piskóta, kedd 2 db mini 2xsült) és most kitörni készülő vulkán morajlik a hasamban....
Szóval írhattam volna ezeket, de a klotyó még nincs (tudom, megbocsáthatatlan !) szgépesítve !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????