2009. október 10., szombat

NNNNNNNNNNAAAAAAAAA

akkor itt vannak a hírek:

Minimanó volt a klinikán múlt pénteken, ahol sajna 4x szúrták meg, vérvétel eredmény 2 hét, az allergia teszt teljesen negatív, és hétfőn a folytatásban nem sikerült megcsinálni a légzéskapacitás vizsgálatot, mert akkor már annyira rettegett.... A rtg-je olyan bronchitises képet mutat.... de a tüdeje tiszta.
Nem tiszta légcsőhurut, nem tüdőgyuszi, nem asztma, nem allergia, hanem mindenből egy kicsi....
Na Juci majd biztos írja hogy mi is volt.....és mit kapott.....

Aztán a bölcsi tartott keddtől péntekig, ill. csüt. estig, mert akkor már lázas volt, így pénteken É. vigyázott rá fél délig míg haza nem mentem én is, hogy a jóédesanyja tudjon dolgozni a nehezen megtalált munkahelyén.... mert kell a pénz, kell....

A napunk eseménytelenül telt, mert szegény kis Minimanókám délelőtt bepótolta az éjszakai alvásdeficitet, a lázát is sikerült lenyomni 39,7-ről délutánra 36,5-re.
Alig evett, "nem kérek még egy husikockát" mondta elhaló hangon és ismét mély, remélem gyógyító álomba merült.....

Ma hajnalban 40 fokkal indított, kora délután 36,2 a kúppal és a nurofennel.
és nem kér sütit, nem kér inni...... és bágyadtan dőlt anyájára míg levitték a kocsihoz tőlünk az imént, pedig sütöttem neki graffe-t (lásd majd a kaja -blog), mert azt nagyon szereti......
Antibiotikumot nem kapott, valami vírus lehet, hétfőn kell visszavinni.....

Na és időrendben előbb a KÉZ, csütörtökön. Hívott délelőtt a doktornéni hogy tudnánk-e inkább most menni a sportkórházba, mert délután nem jó neki a kézcentrum, elutazik.
Ó, persze, pillanatokon belül eldobtam kaszát-kapát, tollat, klaviatúrát, a 10-re érkezett tárgyalópartneremtől mélységes elnézést kértem a kapuban hogy bocs, és elrohantam a Moszkvára, ott taliztam É-vel.
Sikerült is a nagy rohanásban felszállnunk egy ellenkező irány 61-esre, ugrott 2 jegyünk, majd a Nyúl utcánál vissza egy másik vilire, és sikerült megkérdeznünk hogy hol is kell leszállni a sportkórházhoz. Hát nem ott kellett. Így még lótifuti gyalog 1 megálló, viszont nagyon hamar bejutottunk a doktornénihez, aki nagyon szimpatikus és aranyos tényleg.
Egyetlen szépséghibája a rendelőnek hogy ez egy középső rendelő, ahol semmiképp sem zavarta az átjárókat hogy ott épp vizsgálat folyik.
Aztán kaptunk egy telefonszámot egy neurológus főorvoshoz, aki ma 3-kor megállapította hogy igencsak sz@r a helyzet, szóval MEG KELL OPERÁLNI !!!!! de "RITA NAGYON ÜGYES, 1 VÁGÁSSAL MEGOLDJA MAJD A 2 PROBLÉMÁT!" (mert 2 van, a kisujj is... :( ) Hétfőn kapcsfelvétel, és szippanthat a gépezet.... aminek végén (betegállománnyal, mindennel együtt 3 hónap néz ki ) É. kap egy új kezet......
A táppénz persze kérdéses, mert most perpill persze nincs állása, mitől is lenne mikor úgy szakította meg a munkát, az APEH-ben egy külön szép délután volt a TAJ számát feléleszteni, és persze fizetni kell minden hónapban a tb-t..... hogy ebből hogyan lesz táppénz????????

és akkor.....
behordtuk ma a virágokat a lépcsőházba, és F-nak csak a gondolatra hogy majd arrébb kell tolni a fotelt, egy reccsenéssel kiakadt a dereka.... Ez derék..... ilyen már volt..... de ja vu.....
Pedig a óriási rózsaszínű, Apukámtól kapott leánderek már nincsenek, azokat sikerült tavaly télen kiírtani, viszont kicsi, magról vetettek (mert azért volt ám magom hálistennek) és az anyáknapjára kapott mélypiros, a kollégától kapott vaniliafehér, közepesek, és a kis olajfa, és a többiek beköltöztek a lépcsőházba, a szobákba......
F. kicsit tojásokon lépdel, a járókeret még nem kellett, lehet hogy jó volt hogy azonnal rányomtam egy flectort.....

Ja, el is felejtettem, szerda hajnalban viszketett kicsit az orrom, amiből reggelre vízfolyás nátha lett.... Nyomtam a bioparoxot, a sós vizet, a fokhagymát, a mézet, a hivatalban kb. 11-ig bírtam, akkor fogyott el a százas zsepi, így kénytelen voltam a klotyóból kicsórni egy wc papír gurigát... ami viszont tekintettel a közszféra sanyarú helyzetére nem a 4 rétegű soft, sensitiv minőség, így legalább az orrom is úgy nézett ki hamarosan mint egy nyílt seb.
(Tapasztalat: tök jó a rá a stomic - hámosító, bőrnyugtató, gyuszicsökkentő stb - kenőcs, amiről persze már tudom hogy rohadtul csíííííííííííííppppppppppp, de nagyon használ !!!!!)
Este oscillococcinum és neocitrán, amitől szívlötyögést kapok de jól bele is zuhantam a rémálmokba, csütörtökre már javult a helyzet, összehasonlítva ez előző nappal, ugyanabban az időben az előző zsepinek csak a 60 %-a fogyott.
Ja, lehet ez egy matekpélda is: ha én előző nap reggeltől 10-ig 100 zsepit használtam el, és a neocitrán vagy valami hatására már csak 60-at másnap ugyanakkor, ... akkor melyik napra gyógyulok majd meg?????????
Na így mentem csütörtökön a sportkórházba, aztán pénteken Minihez, jelentem ma reggel már csak 1x fújtam ki az orrom.....
Most viszont megyek a szaunába, és a heti 2-ből nem engedek, mert MUSZÁJ hogy talpon maradjak, mint a mellékelt ábra mutatja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????