2009. szeptember 17., csütörtök

fehérvár áruház

vagyunk. Ahol mindig történik valami..... (ez egy jól sikerült reklám volt a 80-as években)

Miközben már elmentve a nyaralás post egy része, megjelenésre felkészítve, újabb téma.....

Évi reggel hívott és írt is az iwiw-en (nem gondoltam h még hasznos lesz egyszer az iwiw) hogy medical off-on van, mert megint tönkre van a keze.
Carpal tunnel syndrome.
Pár éve műtötték már ezzel az Uzsokiban, (állítólag 10 p, igaz hogy 4 óra múlva hozták vissza, mert nem volt beteghordó, én mindenesetre az összes körmöm lerágtam már....) akkor azt mondta a sebész, talán nem kellene erőltetni.
Azért a napi 13-14 óra az nem a kíméletről szól. Főleg 6 hónapig, szabadnap nélkül.

Most van rajta egy tépőzáras gipsz,
"ibuprofen.../, es > > Prednisolone 25mg.../
> > Es jegelnem kell, aztan forro vizbe tenni a kezem.." .............írta.
De nem javul.

Aztán pár perce újabb üzenet jött, és nagyon-nagyon nehezen telefonon is tudtunk beszélni.
az üzi lényege:
"Nos ma reggel visszamentem a dokihoz, de du. ujra megyek, mert semmi javulas...
Ma kuld egy emailt Vancouverbe vagy San Franciscoba, hogy melyik korhaz tud fogadni, oda ki kell mennem..
Mert ott van rendes orvos meg gyogyszer...
Az is lehet hogy megmutik es akkor hamarabb megyek haza..."

Mert a tépőzáras gipsszel sem hiszem hogy nagyon lehet dolgozni, de a műtött kézzel sem, jelzem így a nem műtött kézzel sem.
(Néha nekem is előjön gyengén, főleg ha varrni akarok, persze nem is csoda, 1983 óta verem a billentyűzetet)

A ma délután vissza a dokihoz az nálunk hajnal 2 lesz. A lelkére kötöttem hogy feltétlen írjon vagy hívjon és a kártyája is fel van töltve.....

Ez tényleg fehérvár áruház...... mindig történik valami !

2 megjegyzés:

  1. Igen mindig történik valami! Itt a kisebbik lányod! Minimanó taknyos 2 nap bölcsi után......

    VálaszTörlés
  2. Tényleg mindig történik valami.

    Mit mondott a kézsebész?

    Nagyon Mini hogy van?

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????