2009. március 31., kedd

....a bajokat leszámítva.....jól vagyunk...:(:)



Ezt Apukám mondta, hú de soxor.....


Vagyis kell lennie a jó dolgoknak és mellette a rosszaknak?????
.....és kiegyenlítődik-e 1x valahol és valamikor????, vagy ez csak a világegyetemre igaz... csak ott kell meglennie a null saldónak, vagy az egyes kis porszemecske emberkéknél is ?
Na egyenlőre ez egy költői volt....

Pénteken F. csak este jött haza, mert szívatta új igazgatója több órás várakoztatással. Én is kb. akkor értem haza, mert úgy alakult a hetem h korán jöttem minden reggel, és a leghamarabb 6-7 volt amikor hazamentem, de volt ebben fél11 is....

Szombaton viszont otthon volt, így 3-an Mátéztunk, TATA, É és NANA (vagyis én..) ha már eléggé el nem ítélhető módon NEM NYITOTT KI a bölcsi mert csak 1 gyereket vittek volna, minimanónkat. TÉNYLEG mindenki szabin tudott lenni? Mik ezek a munkahelyek??????
Nagyon szép kis nap volt, reggelire TO-jással és SZA-lámis szenviccsel, délelőtt MO-torozással, THO-mas-szal, É kirakózott, Tata játszott, Nana (szerény személyem) főzött. teraszon is voltunk, ahonnan láttuk a sok vonatot, THO(mas) GO(rdon) PÖ(rszi), robogott, és sokszínű dudák szóltak a kis rajongónak....
Az ebéd raguleves volt és neki túrógombóc , amit félálomban de meg is evett, közben jó kis képeket készítettünk a kis prézlis hunciról...
Negyed4-kor úgy kellett felkelteni, aztán nemsokára mennem is kellett a dolgozóba estig, csak közben hazadobáltam minden kis és nagy gyereket....

Azért összességében asszem "hasznos mozdonyok" voltunk...

A vasárnap sem indult még rosszul, főleg hogy a napok óta reklamált új kábelszolgáltatónknak is sikerült inicializálni a hülye kártyát, pont mikor tárcsáztam volna a 1221-et, így zavartalannak látszott a pihi, szó se róla, MINDENT MEGTESZNEK A SZÓRAKOZTATÁSUNKÉRT .... pár estét elszórakoztunk hogy legyen végre bekapcsolva...
Délelőtt a zörgőcsontú leánderek kikerültek a teraszra a langy esőbe, közben háziáldást próbáltam rájuk rakni hogy térjenek magukhoz, amire most nem sok remény van, hála a tél folyamán többször nyitva hagyott tetőajtónak.... Az bizti hogy NAGGGYYYOONNN dühös leszek ha az Apukám szeretettel nevelgetett leánderei nem kelnek majd életre..
Szóval "nyáriasítottuk" a teraszt, és ki is találtuk hogy a padokat lefestjük narancsra, a régi napozó ágyak és az asztal qka, és veszünk egy normális terasz garnitúrát, "....NEKÜNK, MERT MEGÉRDEMELJÜK..." hahaha

Közben sikerült F-nak a derekát megroppantania, ami nem is nézett ki nagyon tragikusnak délutánig, amikor is Minik már homeos bogyókat és kenőcsöket hoztak, (immáron másodszor jártak ott aznap, aminek persze nagyon örültünk) majd este szauna és zuhi után megkerestem a járókeretet a pinyóban, aztán szomorúan néztem végig ahogy az én erős párom milliméterről-milliméterre haladva próbál feljebb csúszni az ágyon, hogy aztán majd ráragaszthassam a tapaszt is amit az ügyeletes gyógyszertárból hoztam bőrig ázva....

A szerencse, hogy aznap du. nem kellett már dolgoznom.

A reggel ha lehet mondani még rosszabbul indult, 2 óra alatt már eljutott a fszobáig, és a berendezési tárgyakból mind segédeszközök lettek.

Nem is ecsetelem a fogmosást, vagy reggelizést, még jó hogy van irodai forgószékünk amiben lehetett tologatni...
Persze a munkahelyén kezdtünk, majd onnan át egy másik szállodába, de közben javult a ráolvasásomnak és a cataflamnak köszönhetően, így kora du. saját lábán ment el a széchenyi nappali kh-ba a jól bevált dokinénihez, aki körbeszúrkálta és tonna gyógyszerrel el is látta.
Délután aztán érte mentem a szállodába, (kocsiban a járókerettel) azaz csak mentem volna, mert a 2-es épp akkor gyűrt maga alá egy figyelmetlen autót a rakpartról felhajtva, így szegény F-nak még le is kellett bandukolnia...
Aztán gyógyszertár, ma pedig otthon maradt fekve, odakészítve minden, a kis lapin laptopozik, I visz neki ebédet, majd remélem tudok sietni haza...
folytatom hamarosan.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????