2009. január 19., hétfő

meleg nap


A reggelem is vacak volt, már akkor tudhattam volna...
Aztán jól ment, napi rutin, tea, emilek, 8-kor actimel (ugye milyen rendes vagyok???? klinikai jótanács !)
File-ok fogadása, küldése, levelek ide-oda, minden lerendezve, viszonylagos rend az asztalomon...
Fél 10-kor gondoltam átmegyek a többiekhez és megbeszéljük hogyan legyen a névnapi bulink, de ez nem így lett. Közben egy aktivia, ez is klinikai jótanács !

Beesett egy kolléganőm (kolléganőm?????????????????? lehet annak mondani???? ) a főnökömmel hogy egy file-t javítani kell, de most rögtön, mert hogy 10 perces munka. Kinek?????? Nekem is az excel függvényeivel 1 nap, és akkor nem ettem, ittam, pisiltem, és zárjanak egy hangszigetelt, vagy süketszobába, vagy "fülembe forró ólmot öntsetek" mert ha a 43. művelet közben megszólal a telefon, akkor saccperkábé ki lehet ugrani a műemlék kiskockás ablakon, és bekerül az ember az RTL híradóba...
Így lett válságértekezlet, és az újból rögzítés mellett döntöttünk, mi készen is lettünk egy kedves kolléganőmmel summa 1 óra alatt, és persze csupa emberbarátilag ajánlott fel minket a főnökünk mint az új házas az ifjú feleséget a kényúrnak..
Mert persze megcsinálni nekünk kellett, és még majdnem belevonódtunk húzósabb munkába is, de a kolléganőm ezt úgy jó rendesen elhárította.
Szerintem a mai napi jócselekedetnek legyen ez elég...
persze rögtön csinálhatta volna a "nem értek az ekcelhez (így szó szerint) libuska" jól is, de hát nem kértek és nem is fogadtak meg semmi jótanácsot...

Aztán még volt egy őrült ügyfél, vagy inkább 1/4-ed, aki azonnal akart egy munkát, és tévedésből (büntetésből !) azért is 3,30-cal többet számláztunk neki, (hihihi, bevallottam azért !) :), és persze ki kellett sétálnia a postára és vissza !

A büfé is csak 1 hét múlva nyit, még azt is intéznem kellett, sokat rohangásztam a folyosókon, bejelentkeztem Incihez szerda reggelre (ki is veszek szabit), kis hajcsíkozásra és igazítgatásra és ma szinte csak folyadékon voltam, ebédre parileves durum színes betűtésztával, (na erről majd a sütökben...) 5-kor itthon sajtkrémleves zöldtésztával, persze sok tea egész nap és most a top-joy fitness, és azért is megyek bringázni....

Ja és a hasamon sajna lett egy pukli az egyik műtéti heg fölött, majd nagyon figyelem hogy mit csinál a kis gömböc, de sajna a kedvenc dokibácsim még nincs, kedves dokinénimmel meg inkább máshol találkoznék...

mentsetek meg !!!! már megint hipochoder vagyok !!!! REMÉLEM hipochonder vagyok !!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????