2008. november 27., csütörtök

hóputtony

Zsák-zsák telizsák....

Hiába, közeleg a télapó.
Én is már csomagolom gondolatban a virgácsokat, többeknek is !!!!!!

Tetőzik a szobámban a TÉR.... A telefonjaimon, emileken, találkozva kollégákkal a folyosókon, udvaron.
Féljen az is, aki kitalálta, mert záporozni fognak rá az átkok...
Milyen dolog az, hogy csak 50 % lehet AB kategória, és 50 %-nak jónak kell lennie?

Sokan bekerültek a woodoozandók közé, most sem csalódtam sok vezetőben. Úgy értem, nem is számítottam másra, jobbra.
Dühít a kicsinyes bosszú, ami a hivatalban folyik, a hatalommánia, a pletyka, a beosztottak kijátszása egymás ellen.
Féljetek, féljetek !!!!! Nem felejtek.....
De túl leszünk ezen is.

Hogy lehet hogy ezek az emberek még mindig a vezetői székekben ülnek és élet-halál urai?
Hogy lehet hogy elnézi mindenki az önkényt, a sok szemétkedést, megalázást ?
Hogy lehet hogy még csak nem is köszönnek a beosztottjaiknak, és nem veszik őket emberszámba?
Ha ezek a kis "pecsételő Gizikék" nem lennének, nem dolgoznának, hogyan is tudnának elmenni munkaidőben ide-oda, ki vinné ki őket a reptérre a hivatali kocsival? Ki csinálná meg a sok munkát?
Talán hamarabb feltűnne, hogy nincsenek is ott.....
Mert közben a kis güzük dolgoznak, iktatnak, ügyfeleznek, intéznek, írnak-olvasnak, telefonálnak, bélyegeznek, kiadnak, bevonnak, ügyintéznek, bevételt csinálnak, tartják a hátukat, falaznak.

Én azt hittem, közhivatalban dolgozom ! De nem:

A BIRKA-ISKOLA

Egyszer volt egy nagy csoda,
neve: birka-iskola.
Ki nem szólt, csak bégetett,
az kapott dicséretet.

Ki oda se ballagott,
még jutalmat is kapott,
így hát egy se ment oda,
meg is szűnt az iskola.

Asszem sok szobában megint ki kell tenni a falra: (MÁR ÉN IS KERESEM !!!!)

AHHOZ HOGY ITT DOLGOZZ, NEM KELL HÜLYÉNEK LENNI.
DE AZ SOKAT SEGÍT......

Ez jutott eszembe: HALLGASD MEG !!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=iZLslR335ps

Na majd holnapra lehiggadok, és a megszokott formámat hozom: a BOLDOG FELESÉGET, ANYÁT, ANYÓST, NAGYMAMÁT, TESTVÉRT, KOLLÉGÁT, BARÁTOT, SZOMSZÉDOT, ......EMBERT !!!!
Minden okom meg van rá !!!!!
kicsit másképp látom az életet február 8. óta....
A legfontosabb az életemben: ÉlEK !!!!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????